NYTER DEN GODE ROA SÅ LENGE JEG KAN

Selv om jeg har hatt ei fantastisk helg som gjorde godt for både kropp og sinn, har jeg nok blitt en smule overstimulert sosialt og jeg kjenner at det var faktisk veldig godt å være bare meg igjen. Jeg er kommet meg til øya nå, i huset etter mora mi og her er det som vanlig stilt som i grava. Ikke det at jeg har ligget i ei grav å testa det ut da, men tenker at fantasien min forteller meg at sånn er det.
Det første jeg gjorde når jeg kom hit etter å ha tatt tingene ut av bilen, var å få kobla på kjøleskapet sånn at maten min holder seg kald. Deretter heiv jeg et halvfabrikat-brød på steiking, kløyvde litt ved, støvsugde og fyra opp i ovnen.

Og nå sitter jeg her med strikkinga, nystekt brød og kakao og kjenner at varmen begynner å spre seg i kroppen.

Det er tross alt godt ut mot ettermiddagskveldinga alt, så jeg tenker at i dag skal jeg bare senke skuldrene og nyte den gode roa så lenge jeg kan. I mårra er det en ny dag, og da skal jeg hive meg rundt og får gjord det arbeidsstykket jeg tross alt kom hit for å gjøre.

Ha en riktig flottersfin kveld da, alle sammen ❤ Og ta vare på dåkker sjøl no.

6 kommentarer
    1. Jeg liker å være litt alene jeg også. Liker egentlig å ha noen pauser i mellom treff med folk også. Ikke for mye av gangen… 😀 Kos deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg