ET LITE TILBAKEBLIKK

God litje-lørdag, folkens.. I dag starter jeg rett og slett mårraseansen min med å legge ut noen få bilder fra Lofotturen i forrige uke.

Da jeg kom hjem, konsentrerte jeg meg jo helt og holdent om å vise dere bilder fra Å – de kan du se HER – og hadde egentlig glemt av de få jeg tok utenom.

Så – her er de – et lite tilbakeblikk fra Lofoten i nydelig vær på tur nedover.. 😊

Skagsanden Beach ved Ramberg
Måtte få med “goingen” min, Volandstind, sett fra Fredvang-sida.
Et eller anna sted langs E10, nesten midt mellom nedkjøringa til Fredvang og nedkjøringa til Smeden i Sund.
Et eller anna sted langs E10, nesten midt mellom nedkjøringa til Fredvang og nedkjøringa til Smeden i Sund.

Og på returen 😊

Utsikt mot brua over til fiskeværet Sakrisøy som vi må kjøre gjennom, mellom Reine og Hamnøy
Vik-stranda på tur mot Uttakleiv.. For vi var å mysa både der og på Hauklandstranda, men “alle” legger ut bilder av de, sååeh..
Utsikt fra samme sted som bildet over..
Gjett 3 ganga, hehe..  Yeppz..Svolværgeita.
Utsikt mot Sildpollnes kapell

Og til slutt… TA- DAAAA!! Solnedgangen.. Jada, jeg har lagt ut bilder av akkurat denne før, men en vakker solnedgang kan aldri sees for ofte, sant?

Knipsa en liten bit før Ingelsfjordtunnelen

 

6 kommentarer

Siste innlegg