ET LITE KUNSTVERK

Goood mårra og god mandag folkens. Da er jeg tilbake i leiligheta og er klar til å gjyve laus på hva enn livet måtte kaste min vei.

Dagen starta selvfølgelig med mårrakaffe, og sjekk den nydelige koppen her. Jeg fikk den i gave like før jeg dro på tur, så i dag er første gangen jeg bruker den. Reine kunstverket jo.

Vil du se hva mer jeg fikk i gave sammen med koppen, kan du lese det innlegget HER.

Tilbake i heimen igjen, ja.. Skal innrømme at jeg grudde meg litt til å komme hjem og måtte gå fra et liv i konstant frisk luft til å være under tak igjen, og et var sykt rart å sove i ei normal seng, men det har gått over all forventning.

Jeg brukte laaaaang tid fra jeg kjørte av ferga til jeg parkerte samegutten på utsida her – sånn ca et halvt døgn, for jeg tok en (bildeløs) avstikker og endte opp med å få den mest perfekte dagen jeg har hatt på lenge.

Juppziyeppz… that’s all for now folks. Ha en riktig flottersfin, ny dag ❤️ CU L8R

6 kommentarer

Siste innlegg