ENDA ET DELMÅL OPPNÅDD

Titt-tei i ettermiddagskveldinga. Her går det unna i svingene, gitt. I går fikk jeg jo hjelp til å fjerne camper’n – det kan du lese mer om HER. Og i dag fikk jeg jaggu hjelp til å nå enda et delmål, nemlig å få på hardtop’en igjen.

Snille go’venninna og like snille gubben hennes heiv seg nemlig rundt og forbarma seg over meg. Vi starta med å hente diverse ting & tang som skulle til brorsan, og så kjørte vi bortover til han. Er nemlig der jeg hadde lagra både kasse-lemmen og hardtop’en. Det første som måtte gjøres var å skru av dørstopper’n samt det store ryggelyset, deretter måtte lemmen monteres. Så var det å løfte og bære i fellesskap så godt det lot seg gjøre, og til slutt var hardtop’en også på plass.

Etter endt arbeid der dro vi tilbake til byen og fikk rydda opp alt etter camper’n som skal kastes på fyllinga. Deretter tok gubben til go’venninna å heisa opp hele hardtop’en igjen og tetta mellomrommet mellom den og kassa med Armaflex teip.

Så da er alt klappet og klart til at jeg kan begynne på neste og siste delmål, nemlig byggeprosjektet mitt med å få laga meg ny seng. Wiiiih kor æ glede mæ!

Og nå er jeg godt parkert i godstolen hos venninna igjen. Skal prøve å gjøre mitt ytterste for å lese meg litt opp på blogger nå, for det har blitt totalt underprioritert de siste dagene med alt det andre som har skjedd. Har heller ikke fått brukt Stravaen noe, men ser på den vanlige skrittelleren at noen skritt har jeg gått i dag likevel.

Ha en riktig fin ettermiddag videre da alle sammen ❤️

16 kommentarer

Siste innlegg