SÅ FAKTISK IKKE KLOKT UT..

God langt på dag folkens. I natt har jeg sovet som en stein. Var oppe rundt 6 for å gå på do, men kravla meg tilbake i køya og svimte av igjen til klokka var nærmere 9. Steike det var godt!! Og hele kroppen kjennes SÅ bra ut nå når jeg veit at camper’n er dratt til de evige jaktmarker. Nå er det bare samegutten Anti og ho mor.

Men nå skal dere få se på elendigheta. Jeg var jo ikke der sjøl, men fikk et par bilder på melding. Her er camper’n i det den blir tatt av og ender på gulvet.

Og hvordan så det ut når innervegger ble revet? Vel & fy flate si bærre æ!

Sengealkoven var definitivt værst. Han som reiv bygget for meg fortalt at det pipla og rant vann ut av bunnen når han kappa av hjørnene.

Men det så ikke mye klokt ut ellers heller. Vått, mugg og rust over alt.

Yeppz, trur jaggu det var på tide at jeg kom meg ut av denna raillkattsjåen. Gudane skal vite at jeg har prøvd hardt for å få det til å fungere, men det er ikke tvil om at jeg burde faktisk revet bygget for flere måneder siden.

Men – nå er det gjort, og nye delmål venter.

Ha en flottersfin dag alle sammen ❤️

Dagens mårrabubbel på TikTok finner du HER

7 kommentarer
    1. dette såg ikke bra ut nei ,der er nok plast og glassfiber + rustfritt stål som gjelder på biler og ikke tre,for dettee såg ikke godt ut å puste i nei ,håper det blirr bedre fremover og så går vi jo mot vår og sommer selv om det ikke ser slik ut her nå iallefall

      1. Selvfølgelig er det det, meeeen..når man ikke har råd, har man ikke råd. Heldigvis går jeg bedre tider i møte ☺️ Og da er det snart bare å begynne å tenke på hva jeg skal foreta meg til vinter’n igjen ☺️

    2. Dette bygget var det på tide å kassere ja !!
      Det var godt du ikke sov lenger i det enn du gjorde.
      Nå heier vi på vår og sommer, så du kommer deg ut på veien igjen.
      Jeg har en plan om å være en del ute når det blir varmt i været og bart på bakken jeg også. Har lyst til å være litt Monsen og sove ute. Det gjenstår å se om jeg tør 😉, og om jeg får skaffet det jeg trenger av utstyr.
      Fin dag til deg. Bra du fikk ei god natts søvn 🥰

      1. Javisst var det på tide ☺️ Men ut på veien akter jeg jo ikke å komme meg rimelig kjapt. Derfor jeg skal ha på hardtop’en og bygge opp igjen senga som var der før 😉Å være Monsen og sove ute er jo bare rett og slett fantastisk, så jeg krysser fingre og tær for at du får tak i utstyr..for SELVFØLGELIG tør du, tøffa ❤️
        Takk for det 😊 og en riktig fin dag videre til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg