EN UVENTA VRI PÅ KVELDEN

Yeppz, da er det fredag og jeg er straks på tur ut døra for å dra og møte fredagsdate-venninna mi for litt skravvel og kos.

Det er ikke så himla lenge siden jeg kjempa meg ut av dyna, for i dag var det skikkelig godt â ligge og dra seg litt. Det ble nemlig en uventa vri på kvelden i går, og temmelig seint før Yours Truly kom seg til sengs da den opprinnelige planen som var å sløve på sofa etter en solid porsjon semulegrynsgrøt ble skrinlagt.

Vel, grøten satte jeg til livs og var godt i gang med sløvinga, da det tikka inn ei melding fra ei venninne om at det var strikke-skravlekveld hos ei anna venninne om jeg hadde lyst å komme. Det skulle komme ei til i tillegg til meg..bare kjentfolk, så klart jeg ville det. Og hun vi skulle møtes hos bor bare 5 minutter unna meg, så her var det bare å raske med seg strikkinga og traske oppover.

Disse tøttene er tre av de jeg var i en syklubb/kreativklubb sammen med for noen år siden – for de som husker det. Det ble en supertrivelig kveld med masse latter og (ikke minst) kos.. for vi fikk servert noen fantastiske kanelsnurrer til kaffen/ teen.

En sånn uventa vri tenker jeg er veldig innafor, hehe.

Men nå skal jeg få i meg bittelitt frokost før jeg fyker på dør.

Ha en riktig flottersfin dag alle sammen ❤️ CU L8R

Det forrige innlegget mitt med bilder av halloweenpynta hus finner du HER

Og dagens mårrabubbel på TikTok finner du HER.

7 kommentarer

Siste innlegg