en PERFEKT bursdag

I dag kjenner jeg på at det er veldig godt å sitte og tenke tilbake på dagen i går, og tenker at det er vel den mest perfekte bursdagen jeg har hatt – i alle fall som jeg kan erindre. Som jeg skreiv i det innlegget HER så starta jeg jo dagen sammen med bålmannen min, og kosa meg både inne og ute til langt utpå dagen.
Det VAR jo tross alt bursdag, så dermed ble det på med finstasen til å begynne med..

..men endte opp med at jeg bytt om til arbeidsklær og kosa meg med hagearbeid til jeg om ettermiddagen kursa meg over fjorden (JA – æ tok ferga..) og tente et bål der alle som ville kunne komme bortover og feire sammen med meg.

Og gjett om det kom folk, altså.. hele 16 stykker på det meste (trur æ har fått med alle på bilda her – inkludert mæ sjøl takket være et par andre fotografa som har delt av sine bilda) Alle hadde med seg det de ønska å spise og drikke, og sjøl hadde jeg hamstra litt søtt å bite i, som smultringer, sjokoladekake og litt kjeks. I tillegg spente jeg opp tarpen min fordi jeg visste at go´venninna mi og gubben hennes – han Ivar som jeg har skrevet om i forbindelse med at han har ALS skulle komme, og tanken var at skulle kunne sitte litt mer i le for den lille vinden som var der.

Det som var skikkelig kjekt var at eine tantepia mi har bursdag på samme dag som meg, og det var utrulig koselig at hun også var der sånn at vi kunne feire dagen sammen. DET er mange år siden vi gjorde, det.

Tenker at det er vel egentlig ikke så innmari mye å si, for som dere ser av bildene så kosa vi oss maks alle sammen..og YoursTruly var faktisk å klatra i trær sammen med minien.

Og yeppz, gaver ble det også.. alt mulig fra gavekort og sokker, til blomst, sjokolade og rosévin..

..og ikke minst saftkoker hos guttungen, wohooo… nå blir det saft-suse her snart, hehe.

Utpå kvelden når folket begynte å dra hjem, pakka jeg sammen ting & tang – og kjørte straka vegen tilbake til bålmannen min.

Yeppz.. så absolutt en PERFEKT bursdag.

Ha en riktig flottersfin dag videre da alle sammen ❤️ vi ses når vi ses.

 

 

11 kommentarer

Siste innlegg