NYDELIG TUR & HURRA for MÆ

God mårre-mårra alle sammen. I dag har jeg både litt gammelt nytt og litt nytt nytt å by på. For å starte med gammelt nytt først, så var jeg i Harstadbyen i går ettermiddag og tilbrakte litt kvalitetstid med guttungen. Jeg har jo skrevet en del om det før, men jeg er da vanligvis innom han hver mandag for å spise middag og være med å støtte opp om de livsstilsendringene han holder på med nå. Og som en del av det bruker vi å gå en kortere eller lengre tur hver mandag før middagstid, noe som jeg syns er veldig koselig.

I går ble det en litt lengre tur, for vi valgte å traske oppover mot den gapahuken som står ved foten av Hinnsteinen. Han bor bare noen steinkast unna der veien opp mot fjellet starter, og vi traska da fra han og ca halvveis opp til gapahuken og tilbake. Rett og slett en nydelig tur syns i alle fall jeg.

Og så til litt nytt nytt. I dag har jeg bursdag – så hurra for mæ, hehe. Jeg er i skrivende stund hos bålmannen min, og her har vi kosa oss med en skikkelig koselig innefrokost..

..og så fikk æ pakkeeee. Er SÅ sykt fornøyd med innholdet altså ❤

Så dagen frem til nå har vært perfekt. Litt seinere skal jeg surre meg tilbake til min side av Kvæfjord og feire litt ute i det fri sammen med venner og familie, noe jeg gleder meg kjempemassemykkje til.

Ha en riktig flottersfin dag da alle sammen ❤ Vi ses når vi ses.

5 kommentarer

    1. HURRA for deg, gratulerer med dagen. Det både høres og ser ut som en nydelig start <3
      Og så blir jeg litt slik varm om hjerterota, over deg og gutten di. Bildet av han opp bakken var så fint, så talende. Jeg ønsker så masse lykke til jobben han er i gang med.

    2. Gratulerer så masse med dagen din igjen, snuppa! Såååå koselig med fin gave – han er gull han bålmannen! Og så fikk du deg en flott tur med sønnen igår! Godt for mammahjertet! Håper dagen din har vært like super som deg <3 klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg