ÉN DAG OM GANGEN

God mårra folkens.. da er jeg oppe og – vel – kanskje ikke spretter akkurat, men i allefall i full vigør. Hadde som vanlig tenkt å kose meg ute med mårrakaffen og dagens mårrabubbel på TikTok, men det var rett og slett for kaldt for fingrene mine. Har forfrosset de noen ganger opp gjennom årene, så det gjør skikkelig vondt i dem etter bare ei lita stund ute i kulda. Selvfølgelig hjelper det på med votter, men jeg valgte uansett å trekke inni igjen etter ei lita stund. Så resten av dagens første kaffekopp ble fortært innomhus, og så har jeg jaggu fått i meg frokost også. Jeg baka brød i går, så i dag ble det ferskt grovbrød med Jædersylte på og et stort glass iskald melk. DET var godt, det.

Det er jo fredag og jeg har bestemt meg for å komme meg ut og være litt sosial. Som jeg nevne i et innlegg i går er den store planen å møte fredagsdate-venninna mi for den vanlige runden med litt “vindusshopping” (og kanskje litt anna shopping) før vi tar oss et obligatorisk cafébesøk. Så derfor har jeg hyra på meg noe annet enn den vanlige pysjen jeg surrer rundt i, og tok meg en svingom foran kamera til ære for dere. Både buksa og genseren er fra den pakken med klær som jeg nevnte at jeg arva, og jeg føler meg faktisk ganske fin i de – både foran og bak, hehe.

Men ellers? Nei ellers gidder jeg ikke planlegge noe, for da er det nesten like sikkert som amen i kirka at noe skjærer seg. Så jeg tar heller tingene som de kommer og tar én dag om gangen.

Ha en riktig flottersfin fredag alle sammen  Vi sees når vi sees.

4 kommentarer

Siste innlegg