EI PERFEKT AVSLUTNING

Goood mårra alle sammen. Dagens første innlegg i dag kommer fra akkurat samme sted som det siste innlegget i går. Jeg endte nemlig opp med å låne gjesterommet her, og etter at vi hadde spist en nydelig grillmat til kvelds, ble det faktisk en god skogstur etterpå. Jeg fikk ei lita omvisning på noe av eiendommen hannes her, som den fantastiske uteplassen han har laga oppi skauen. Og ja, laga.. han har i tidligere år både bygga vei og gravd ut til tjernet.

Ser for meg at det må være sååå koselig da, å sitte der ved bålet en mørk, stjerneklar høstkveld og bare føle at du svever blant stjernene.

Vi traska oss videre oppover også retning Litjetinden..

..og stoppa ikke før vi var ved et nydelig utkikkspunkt sånn ca halvveis. Legger ved noen få bilder av turen opp…og sjekk den utsikta på siste bildet. Tenk å sitte DER å se midnattssola da.

Så som dere kanskje skjønner, for et menneske som meg var det absolutt ei perfekt avslutning på gårdagen.

Men nå er det en ny dag og nye ting står på agendaen. Skal surre meg herfra etter hvert, og utmot ettermiddagskvelden skal jeg en tur til go’venninna og gubben hennes.

Ha en riktig flottersfin dag videre alle sammen ❤️ CU L8R

8 kommentarer

Siste innlegg