EI LANG NATT

God formiddag folkens..tenkte bare jeg skulle slenge ut et bittelite innlegg nå, med litt mer vomfyll enn mandagsdiktet som du finner HER.

I natt ble det ei lang natt på meg. Som jeg skreiv i det innlegget HER så var jeg totalt utkjørt i går da vi parkerte. Jeg brukte ei stund på å bare sitte der å kope og gjøre absolutt ingen ting.

Men klokka var knapt bikka halv7 før jeg trekte meg tilbake. Kompisen fikk nemlig besøk i går også, og jeg kjente på både kropp og sjel at det der takla jeg ikke så jeg valgte å legge meg i bilen min. Liiitt knotete kan man si, for siden den er fylt opp med stæsj, måtte jeg pent krølle meg sammen i kupeen. Men det har jeg gjort ørten ganger før, så jeg blacka ut fra alt, både folk og sosiale medier, og har utrulig nok sovet temmelig greit i natt. Var faktisk ikke oppe før etter 5 i mårres og fikk tusla meg inn i varmen for litt mårrakaffe, så ja – det har vært ei lang natt.

Vi har stått parkert på Hønefoss og her regna det da jeg slo opp gluggene.

Ikke det at det gjør noe, da.. det tar jo livet av snøen (heldigvis). Juppziyeppz, da var det bare å surre videre den siste biten. Ha en riktig flottersfin dag da, alle sammen ❤️

Dagens mårrabubbel på TikTok finner du HER.

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg