TOTALT UTKJØRT

Titt-tei og god ettermiddag folkens. Det ble noen timer med kjøring i dag, men nå er vi parkert for kvelden. Jeg var litt redd for at vi skulle havne midt i påskerush’en når det begynte å komme litt ut på dagen, men heldigvis unngikk vi det værste. I følge radioen er/var det visstnok kø og stillstand sør for Hønefoss litt tidligere, og gjett om jeg er glad jeg ikke er der, hehe.

Nå er vi som sagt parkert for kvelden og jeg meiner ikke å surke, men jeg føler meg totalt utkjørt akkurat nå.

Trur det har vært litt for mye som har skjedd på litt for kort tid. Pluss at jeg sliter noe vanvittig med magefølelsen min. Jeg skjønner absolutt ingen ting av akkurat det, siden det jeg er på tur til å gjøre nå – denna planen om å bygge et community med ny-kompisen er noe jeg virkelig har lyst til. Som jeg har sagt før, hva har jeg å tape? Men – av erfaring veit jeg at magefølelsen min har aldri svikta meg når det virkelig gjelder.. bare jeg lytter og tar til etterretning det den prøver å fortelle meg. Problemet nå er at magefølelsen min sier: Løp motsatt vei!!! Og jeg forstår som sagt ikke hvorfor!!??

Akk ja..nok om det i denne omgangen. Jeg skal prøve å få roa ned et kaotisk hode litt nå, og tenker at jeg tror det blir veldig tidlig kveld på Yours Truly i dag. Kanskje..

Ha en flottersfin ettermiddag videre da, alle sammen ❤️

11 kommentarer
    1. Det er jo ikke så rart at det er noe som sier fra nedi der. Hvis du er så introvert som du har fortalt, så er det jo litt “uvant” og plutselig skulle være sammen med masse folk, som en del av et kollektiv. Jeg bodde i kollektiv før, uten annen mål og mening enn å bo sammen. Hvert sitt rom. Jeg er ikke SÅ introvert. Men ble jo sliten av folk rundt alltid. Vi var 5-6 på det meste. Så du må ha lov å bli sliten av det som skjer nå. Bare du får hvilt litt så går det nok bra 🙂

    2. Ut ifra egen erfaring, så bør du lytte til magefølelsen. Det er sjelden uten grunn at magefølelsen taler så sterk. Personlig tror jeg ikke det handler om sosial kontakt med mange på kort tid. Kanskje det handler mer om at du trives best som sjefen i ditt eget liv, der du reiser dit du vil, og når du vil på dine premisser. Du er fri, Helene. Fri til å teste ut oppbyggingen av det nye samfunnet, eller fri til å kjøre en annen vei når som helst 🙂

    3. Ofte er det lurt å sove på ting. Uansett er det mye nytt på kort tid og magen kan jo komme litt i ulage av det også. Ta tiden til hjelp og skynde deg langsomt. Og når du trenger alenetid/ladetid så tar du deg tid til det 🙂

    4. Alltid viktig å lytte til magefølelsen. Litt tid for seg selv trenger man. Er introvert sjøl, og takler dårlig når det blir for mye. Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg