OPPDAGELSESFERD HOS SØSTERSEN

I dag var det nok tilbake til å våkne i otta igjen..men jeg har i alle fall sovet steike godt fra jeg la meg og frem til ca.4.45. Prøvde å holde meg i senga lengst mulig, og fikk bl.a med meg minien som var oppe og styra litt før mora “hånka tak” i han, hehe.

Til slutt ville ikke kroppen holde seg i ro lenger, så da var de bare å komme seg opp og tusle seg ned for dagens første kopp med mårrakaffe ute i det fri.

Fyttikatta så deilig det er å kunne sitte ute og bare kose seg. Litt småkjølig, ca. -1, men sånt hefter ikke meg i det hele tatt.
Og etter at første kaffekoppen var fortært, tok jeg meg en liten tuslerunde rundt hos søstersen – og her er litt av alt det koselige man finner ute hos henne..

Et skikkelig koselig inngangsparti.

Og like trivelig på sida med glassverandaen.

For ikke å snakke om en masse morsomme og fine ting rundt om i hagen..som påsketreet.. (jada, ho veit at påsken er over 😉)

Koselige solcellelamper..

..og denna lille frøkna som henger og dingler..

Kjekt skilt med tanke på både biler og traktorer som kjører forbi til stadighet

Yeppz, morsomt å gå på oppdagelsesferd på mårran 😊 Men nå er det snart på tide å kjøre minien i barnehagen, og så blir det en ny tur over grensa.. og – buhuuu – i mårra tidlig drar vi hjem igjen til det hvitdekte nord(polen)..

Ha i allefall en flottersfin onsdag alle sammen 🥰

10 kommentarer
    1. ja der var det mange koslige detaljer i hagen hos din søster :=) kjekt på ferie ,har selv vært bort et par dager og ikke hatt tid til blogg så jeg er litt bakpå her :=)kos deg og ha en fin dag over grensa

    2. Åh, der var det koselig ja. Og kjekt å bytte stue. Se noe annet enn det man ellers ser hver dag. Kos deg masse ♥ Klem

    3. Så mye festlig å se på. Vi trenger sånne ting og tang. Kos deg med tur i dag og kanskje tar du med deg litt av våren hjem også. 🙂 🙂 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg