BLOGGMÅRRA

Mårnings, folkens.. tja – i dag var jeg faktisk ikke ute av senga før klokka 5.30.. og det enda jeg ikke kom meg til sengs før temmelig seint til meg å være. Hadde jo kveldsbesøk av ei venninne i går – og det var jaggu verdt det å “rangle” litt..men jeg slokna altså som et lys med en gang jeg la hauet på puta, for jeg oppdaga i mårres at det var kommet inn ei msn mld bare 10 minutter etter at jeg veit jeg krøyp under dyna – og den har jeg IKKE hørt.. komatilstander, med andre ord, hehe..

Og siden jeg var så stuptrøtt i går kveld, ble det ikke til at jeg gjorde stort annet her på bloggen enn å slenge ut et lite innlegg før jeg la meg..og dermed ble jeg litt på etterskudd med lesinga. Så i dag har jeg starta med bloggtingetang til mårrakaffen, og skal jeg vie resten av morgenstunden også til å lese meg opp hos absolutt alle jeg følger fast – og så se om jeg ikke finner et par nye blogger å stikke innom.

Ellers skal jeg ta det heilt med ro i dag også.. for det første har det snødd igjen i natt – og i følge YR, ser det ikke ut som det har tenkt å gi seg riktig enda..så like godt å holde rævva i ro..

I tillegg er dessverre såret mitt etter operasjonen enda litt vanskeligstilt – så det ble nytt sårskift i mårres..

Heldigvis for meg, var guttungen innom i går med ny forsyning av tape & kompress, så detta blir bærre lækkert 😉

Ha en flottersfin tirsdag da, alle sammen.

7 kommentarer
    1. Men du skal ikke innom legesenteret/fastlegen for å se til såret da? Vil de ikke ha deg inn til en kontroll? Blir det betennelse så…. ta turen kanskje? 🙂

      God morgen forresten!
      Her har det lavet med snø i natt så i dag er det hvitt teppe på bakken 🙂

      1. Har kun vært til én kontroll etter sånne operasjoner, og det var for å få fjerna dren som jeg måtte gå ekstra lenge med.. og dette er da operasjon nummer 5..
        Skal vente an noen dager til, for jeg tenker at siden såret sprakk vil det jo bruke i alle fall ei ukes tid før det klarer å lukke seg skikkelig igjen..men om det ikke blir noe bedre i løpet av uka, skal jeg ta meg en tur.. just in case 😊
        Ja og god mårra til deg også i snø-havet 😉😊

    2. snø her også så jeg hvet nå ikke jeg om jeg gidder gjøre så mye i dag ,hadde jo egentlig planer om å jobbe i hagen ,men måke snø det gidder eg ikke hi hi ,ville no tatt en telefon til legen hadde det vært meg da

    3. Hei på deg. Så vinterlig du har det enda, men det våres nok snart tenker jeg. Her er det fortsatt litt islagt i nordhellingene. Nyt dagen din og blogg på 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg