BÅLKOS OG GIVAWAY

Ei lita oppdatering.. giveaway’en nederst i innlegget er nå stengt, f.o.m 16/11-22 kl 20.00 

Dagen i dag har vært god. Som jeg så vidt nevnte i det første innlegget mitt i dag “Ny mårrarutine“, så er det veldig nødvendig for meg å gå i tenkeboksen igjen og få tatt en del viktige valg. Jeg har brukt dagen på sykt mye selvransakelse og en del ting begynner å demre for meg. Men mer om det ved ei seinare anledning.

Detta er bare rett og slett et fantastisk sted for å kunne tenke i fred, da det for det første er såpass langt unna veien at jeg mer aner enn hører bilene..og fordi den veien er så lite trafikkert at jeg trur det har vært knapt en bil i timen som har passert. Og nå i ettermiddag benkra jeg meg ei stund på utsida og tente et bål i mørket og bare kosa meg. Livet er jaggu godt. Og vil dere høre litt kveldsskravvel på TikTok, finner

Og så til giveaway’en. Tenke seg til, dette er mitt innlegg nummer 2000! Ikke så imponerende med tanke på andre bloggere, men med tanke på at jeg brukte nesten 4 år på de 1000 første, er jeg faktisk søkkimponert over at de siste 1000 er i løpet av knappe 1,5 år.. så det går rette veien, hehe.

Siden dette er en liten milepæl, tenkte jeg at det må feires med en liten giveaway. Nå veit vel samtlige av dere hvordan det er med økonomien her i gården, men en bitteliten mini-oppmersomhet til én av dere skal jeg få til – fordi jeg ønsker det. Så har du lyst til å være med i trekninga av den bittelille mini-oppmersomheta, så skriv i kommentarfeltet her hvor lenge(ish) du har lest bloggen min. Ingen rette svar her, så om du er innom nå for første gang, leser sporadisk eller har hengt med fra starten – just tell me 😊

Jeg blir å trekke en vinner i løpet av i mårra ettermiddag/kveld (onsdag), så om du kommenterer anbefaler jeg deg å sjekke innom for å se om du har vunnet, for da må jeg nesten få en adresse av deg etterpå (selvfølgelig på privaten)

Så, hiv dere med da vel 😊 Og er du interessert i litt kveldsskravvel på TikTok, finner du en liten snutt HER.

25 kommentarer
    1. Så koselig da, vennen! Jeg er med på alt, jeg….! Hvor lenge har jeg lest bloggen din – og hvor lenge har vi kjent hverandre – er det fem år???? Klemmer <3

    2. Oj!😱
      2000 innlegg er sannelig bra altså!👏🏻👏🏻👏🏻
      Må begynne å tenke på hvor lenge jeg har lest bloggen din. Halvannet år kanskje??🤔
      Tiden går så fort at jeg henger slett ikke med.🙈
      Gratulerer med jubileum!🎉🎉🎁

    3. Så koselig. Hvor lenge jeg har fulgt bloggen din? Har ikke peiling. Hvis du startet etter vi var i nordisk, har jeg vel vært med siden det.

    4. Jeg begynte å blogge i 2017 i april og du noen måneder etter det. Så har lest bloggen din hele veien..
      Til og med den andre bloggen din 🙂 med ting og tang i huset..
      Unntatt i sommer da leste jeg ikke så mange blogger fra noen..blogget jo nesten ikke selv heller.
      Likte godt de lange brevene du skrev da du blogget sjelden, det var sykt spennende å høre hva du hadde gjort de siste 2 -3 måneder..Husker godt til å begynne med da du bodde sammen med “guttungen” og skrev skrev blogg..Mora di som døde og dere hentet en Natursten til gravsten..Og hytta du leide i nærheten hos søstra di og det lille huset helt nede ved vannet der du tok morgenkaffe men ikke morgenbad! Ja, jeg husker mye mer altså…

    5. Morrarutiner kan gjøre godt for kropp og sjel, men er ekstra godt om man kan starte dagene uten bekymringer. Der har ikke du hatt det like enkelt i det siste.

      Jeg har fulgt deg i bloggen siden jeg flyttet over bloggen min til blogg.no for ganske nøyaktig et år siden 🤗 Og i det siste også på Tik Tok, noe som gjorde at jeg også har prøvd neg litt der… 🙃

    6. Jeg begynte og blogge i september eller oktober 2017, og har vært innom stort sett hver dag siden for to år tilbake og litt før det også. Hadde en blogg før det også men deg har jeg fulgt hver dag siden 2020 hvis jeg ikke husker feil, wow 2000 innlegg det er en del det, er ikke så flink til å kommentere hos noen jeg har ett mål om å bli bedre til det.

      Ønsker deg en kjempefin kveld.

      Klem fra meg til deg.

    7. Jeg har fulgt deg en mnd her men litt lengre på TikTok 😊 En ekte og ærlig blogg! Klem 🌸

    8. Gratulerer med 2000 innlegg og forbi!!!
      Jeg har lest din blogg i noen år – men har ikke anelse om HVOR lenge/mange år – men noen er det 😀
      klem og gode ønsker for den nye dagen <3

    9. Jeg vet ikke hvor lenge jeg har lest bloggen din, men vil tro det er fra begynnelsen omtrent 😊.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg