NY MÅRRARUTINE

Forandringer kan være sabla ok, og nå har jeg fått meg ei ny mårrarutine. For i dag innså jeg at jeg faktisk liker å krype tilbake under dyna etter at jeg har vært ute på do. Varmt og godt der nemlig, hehe.

Har ikke sovet noe mer, enda jeg våkna 5.45..nei jeg har bare ligget der å prøvd å holde fokus på glade ting.

Men nå har jeg stått opp og laga meg dagens første kopp med kaffe, og så blir det frokost etter hvert. Hva dagen bringer veit jeg heldigvis ikke, men at jeg trenger å ta noen valg snart er sikkert og visst. Det betyr tilbake til den tenkinga som gir meg hodepine.

Akk ja, sånn er det bare.. men for øyeblikket akter jeg å skyve de tankene foran meg enda ei lita stund, mens jeg nyter mårrakaffen og ei fantastisk utsikt.

Ha en riktig fin tirsdag folkens ❤️

6 kommentarer

Siste innlegg