MED FARE FOR Å GJENTA MEG SJØL

Yeppz, mulig noen syns det blir for mye av det samme her, men altså..det ble mårratur på meg i dag også. Ikke fullt så tidlig som i går, men tidlig nok til at dagen ikke hadde gitt slipp på nattemørket enda. I går fikk jeg nemlig melding fra brorsan (som er bortreist for øyeblikket) om at det var noe mat i kjøleskapet jeg kunne ta om jeg ville.. så det ikke blir ødelagt. Selvfølgelig ville jeg det! Gratis mat er alltid velkommen. Så derfor hyra jeg på meg i mårres, tok en sekk med kaffekoppen og tripod’en (stativ til mobilen) på ryggen og traska avgårde. Det er i underkant av 2,5 km til han når jeg går gammelveien og litt lenger når jeg går hovedveien.

Vel nede hos han henta jeg tingene jeg skulle få, og så fylte jeg opp med tørrfor og vann til katta. Og ja – i tilfelle noen skulle få teite tanker om pus hjemme alene – han har folk som er og ser til henne fast og tar vare på henne.

Etter det satte jeg meg ei stund på verandaen hans med medbrakt kaffe og tok dagens mårrabubbel på TikTok. Det finner du HER om du vil se og høre.

Så var det på tide å tusle seg tilbake igjen. Og da var det begynt å bli såpass lyst at jeg kunne ta litt bilder.

Borkenes i det fjerne.

Og her er et lite overblikk over nabolaget mitt sett fra hovedveien.

Valgte nemlig å gå gammelveien når jeg gikk ut og hovedveien hjem – og dermed fikk jeg meg en mårratur på godt og vel 5 km i alt. Perfekt!🤩

Ha en riktig flottersfin onsdag alle sammen ❤️ CU L8R

Det forrige innlegget mitt som var ei middagsoppskrift finner du HER.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg