ANNERLEDES KJOLESØNDAG

Som nevnt tidligere er jeg litt på etterskudd med blogginga. Og i tillegg krølla fjæsboka det til for meg og sletta det forrige innlegget mitt om GAMMELSÆTRAN fra sidene sone, fordi de påstår det er spam. Æ meine hallooo??

Men uansett vanskeligstilt fjæsbok eller ikke, søndag var det som vanlig kjoledag for meg – og denna gangen ble det en litt annerledes kjolesøndag fordi jeg valsa meg på skautur i finstasen…og fy flate for en tur og for en utsikt.

Bålmannen min tok meg nemlig med på en sykt trivelig tur opp til et nydelig vann ikke så langt unna der han bor.

I tidligere år har det vært en Livredderklubb der som faktisk en av forfedrene hans fikk starta etter ei grusom drukningsulykke med flere omkomne i området der en gang på første del av 1900-tallet.

Det var en nydelig dag og jeg skikkelig storkosa meg der i skauen. Som dere kanskje veit så elsker jeg øyenstikkere, og lykken var stor da jeg fikk se flere stykker av de, samt en hel “bønsj” med vann nymfer (mini-øyenstikkere) som bodde nede ved vannkanten. (Nope, ingen bilder)

Juppziyeppz, det var enda ei lynkjapp oppdatering fra helga.. og nååå begynner jeg å bli ajour her.

Ha en riktig flottersfin kveld videre da alle sammen ❤️

8 kommentarer

Siste innlegg