GAMMELSÆTRAN

Dessverre har jeg kommet litt på etterskudd med å blogge, for jeg har vært for opptatt med å koze meg og nyte sommeren. Men her kommer i alle fall litt bilder fra en supertrivelig tur sammen med fredagsdate-venninna & gubben hennes på lørdag før jeg dro bortover til han bålmannen min.

Turen var ment som en kombinert test av rullestol og en trimtur for venninna mi, og ferden gikk innover Straumsbotn til en kjempeflott gapahuk som er satt opp ved Gammelsætran.

Yeppz, gubben måtte selvfølgelig teste han også.

Og selvfølgelig ble det litt båling og koz også, før vi tusla oss tilbake.

Som sagt var det en supertrivelig tur som jeg gjerne tar fleire ganger, men et lite MEN er det på vegne av venninna mi og andre som bruker rullator/rullestol.. det var nemlig ikke optimalt å gå innover der med sånne ting slik veien er nå.

Ha en riktig flottersfin dag videre alle sammen ❤️ Vi ses når vi ses.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg