ADVENTSMORGEN – 7.desember

Heisann og god mårra og velkommen til en ny adventsmorgen, som i dag ble tatt ute i kozekroken min.

Vil du lese litt mer utfyllende om hva adventsmorgen går ut på finner du det HER.

Link til dagens adventskoz på TikTok med åpning av kalendergaven min finner du HER.

Siden jeg skal prøve å holde denna kalender-kosen separat fra resten av livet mitt og ikke fylle den med masse anna bubbel, hopper vi bare rett til

Luke 7

Og der skjuler det seg i dag ei hengende “oppslagstavle”

Her har jeg rett og slett tatt mini-klesklyper og limt fast på ei lang remse med sorte pappstjerner.

Både fint og praktisk syns i alle fall jeg.

Og så var det min kalender..

.. hvor det var ei skikkelig kul pepperkakeform. Så nå kan jeg gi halve hjerter mitt bort, hihi.

Husk IKKE kommenter på Facebook hva jeg får i adventskalenderen. Da ødelegger du spenninga for de som ikke har vært innom og sett enda.

KONKURRANSEN

Det eneste du trenger å gjøre for å være med i konkurransen er å svare på ETT spørsmål hver dag frem til og med julaften. Svarene legger dere igjen her i kommentarfeltet (jeg blir IKKE å sjekke Facebook eller andre steder der jeg deler bloggen) og den som har levert flest rette svar frem til julaften får en liten ting i posten av meg på nyåret. Svarene blir ikke avslørt før da, og blir det flere som har like mange rette svar, blir det trekning.

Dagens spørsmål: Hvilket år debuterte Charlie Chaplin på film?

14 kommentarer

Siste innlegg