ADVENTSMORGEN – 5.desember

God mårra og velkommen til en ny adventsmorgen her på bloggen min.

Tenker at du har sikkert fått med deg hva akkurat det dreier seg om, men hvis ikke kan du lese litt mer utfyllende om det HER.

Link til dagens adventskoz på TikTok med åpning av kalendergaven min finner du HER.

Ellers er det vel ikke så mye mer å si enn at da var det klart for…

Luke 5

Og i dag skjuler det seg et dorull-lys der.

Veldig enkelt forklart klipte jeg et sølvfarget papir litt bredere enn dorullen og LED-lyset tilsammen og limte det fast rundt dorullen.

Dermed ble det et akkurat passe stort rom på toppen til å kunne sette lyset nedi og enkelt ta det ut for å slå det av og på.

Så pynta jeg med “glitter og stas”. Syns det ble veldig greit resultat, og vurderer å lage flere i forskjellige størrelser så de kan stå sammen og skinne.

Og da er det klart for å avsløre hva som var i min kalenderpakke.. nemlig et nydelig øyenstikker-smykke 🤩

Gjett om jeg ble glad!! Oddetallsdager kommer fra søstersen, og det som er så kjekt er at jeg veit at hun hadde planer om å kjøpe ting fra steder ala Wish, og derfor er jeg ganske trygg på at dette er billige produkter så hun har holdt seg innafor det beløpet jeg ga henne å handle for.

Husk IKKE kommenter på Facebook hva jeg får i adventskalenderen. Da ødelegger du spenninga for de som ikke har vært innom og sett enda.

KONKURRANSEN

Det eneste du trenger å gjøre for å være med i konkurransen er å svare på ETT spørsmål hver dag frem til og med julaften. Svarene legger dere igjen her i kommentarfeltet (jeg blir IKKE å sjekke Facebook eller andre steder der jeg deler bloggen) og den som har levert flest rette svar frem til julaften får en liten ting i posten av meg på nyåret. Svarene blir ikke avslørt før da, og blir det flere som har like mange rette svar, blir det trekning.

Dagens spørsmål: Hvem blir tradisjonelt framstilt som den første kongen av hele Norge?

14 kommentarer

Siste innlegg