ADVENTSMORGEN – 2.desember

God lørdag og god 2.desember alle sammen.

I går starta jeg med adventsmorgen her på bloggen, som rett og slett er en adventskalender til dere med luke-åpning og en uhøytidelig konkurranse. Vil du lese litt mer utfyllende om konseptet finner du det HER.

Link til ADVENTSKOZ på TikTok finner du HER..i tilfelle du vil se på video når jeg åpner min egen kalendergave.

Mårran har vært god den, med levende lys og kaffe i koppen. Har tatt i bruk julekoppene mine nå, og det er sååå koselig. Men nok snakk – nå er det klart for

Luke 2

..som er en adventsstjerne.

Den er laga av 8 flatklemte doruller som jeg klippet ut mønster i.

Deretter brukte jeg limpistol og limte rull mot rull sammen helt nederst..

.. før jeg dro den ytterste på hver side mot hverandre til de møttes og så limte jeg de også sammen.

Deretter spraya jeg den med sølvfarge og klistra på et sølvfarga hjerte jeg klipte ut, samt en “bling” i midten på hver side før jeg tredde en gullfarget tråd gjennom ene hullet øverst og hengte den opp.

Den var morsom å lage, og nå har den fått selskap av den vanlige adventsstjerna mi med lys i.

Og så var det min kalender..

.. som i dag var lys til alle søndagene i advent 🤩 Perfekt!

Og husk IKKE kommenter på Facebook hva jeg får i adventskalenderen. Da ødelegger du spenninga for de som ikke har vært innom og sett enda.

KONKURRANSEN:

Det eneste du trenger å gjøre for å være med i konkurransen er å svare på ETT spørsmål hver dag frem til og med julaften. Svarene legger dere igjen her i kommentarfeltet (jeg blir IKKE å sjekke Facebook eller andre steder der jeg deler bloggen) og den som har levert flest rette svar frem til julaften får en liten ting i posten av meg på nyåret. Svarene blir ikke avslørt før da, og blir det flere som har like mange rette svar, blir det trekning.

Dagens spørsmål: Hvor mange tusen liv tok spanskesyken i Norge?

Ha en nydeligvakker 2.desember videre alle sammen ❤️

16 kommentarer

Siste innlegg