ADVENTSMORGEN – 10.desember

God mårra og god 2.søndag i advent alle sammen. Som vanlig nå i førjulstida er det adventsmorgen her på bloggen. Vil du lese litt mer utfyllende om hva det er finner du det HER.

Link til dagens adventskoz på TikTok med åpning av kalendergaven min finner du HER.

Og da var det klart for

Luke 10

Hvor det i dag skjuler seg et gryteunderlag laget av tomme doruller.

Velger å ikke legge ut disse lange forklaringene lenger, så kjapt forklart – starta med dette..

..og endte opp med dette, hehe.

Og så var det min kalender..

..hvor det var et nydelig, lite glass – med øyenstikkere. (Jada, æ veit det er fra Mummi)

Husk IKKE kommenter på Facebook hva jeg får i adventskalenderen. Da ødelegger du spenninga for de som ikke har vært innom og sett enda.

KONKURRANSEN

Det eneste du trenger å gjøre for å være med i konkurransen er å svare på ETT spørsmål hver dag frem til og med julaften. Svarene legger dere igjen her i kommentarfeltet (jeg blir IKKE å sjekke Facebook eller andre steder der jeg deler bloggen) og den som har levert flest rette svar frem til julaften får en liten ting i posten av meg på nyåret. Svarene blir ikke avslørt før da, og blir det flere som har like mange rette svar, blir det trekning.

Dagens spørsmål: På hvilken halvøy ligger Kinnarodden, som er Norges og Europas nordligste punkt på fastlandet?

15 kommentarer

Siste innlegg