ADVENTSKOZ – 7.desember

Gooood mårra godtfolk 😊 Ny dag og ny adventskoz.

Og starter med å legge ut linken til adventskozen på TikTok HER

I natt har det vært litt kaldt her og det var -7 da jeg var inne hos go’venninna på do i 8tia i mårres. Jeg liker jo å ha det kaldt når jeg sover, derfor slår jeg av den lille kupevarmeren som står å surrer her på dagtid..noe som selvfølgelig resulterte i at jeg kunne skrape is av ruta nå når jeg nå satte meg ned, hehe.

Men skitt au, nok om det. Nå er det over til den supertrivelige delen. Først et lite silhouettebilde laga av et av mine egne bilder. Regner med de fleste synes dette er mye koseligere enn det i gårsdagens “luke”.

Så var det å se hvordan det gikk med flaxen, da…

Næææh..ser ut til at jeg har flaks på så utrulig mange andre områder at jeg trenger ikke denne her 😊

Daaa går vi over til pakken, som i dag er fiksa av guttungen (plastposer til papir, remember?)

Jeg var ekstremt spent på denna. Liten, flat og hard. Og SE hva kar’n har fiksa. Et lite lerret for å bruke på det lille staffeliet jeg fikk av han i “luke” 3 i pakkekalender’n.

Snakk om at Yours Truly er fornøyd nå 🤩

Ha en nydeligvakker onsdag alle sammen ❤️ CU L8R

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg