ADVENTSKOZ – 6.desember

God mårra og god tirsdag..her snør det ute akkurat nå, og jeg sitter godt sammenkrølla hjemme hos meg sjøl og prøver å manne meg opp til å starte dagen. Skal lage litt mer julekaker til både guttungen og venninna i dag – men skal ærlig innrømme at jeg har mest lyst til å krype under dyna og bli der. Energien er på bånn, men har enda ikke fått noe svar fra legen på prøvene jeg tok for over ei uke siden. Så da er det vel ikke noe galt, bare latmakken som rir mæ, hehe.

Men til søttens med det, nå er det tid for litt adventskoz.

Først av alt, HER er linken til adventskozen på TikTok.

Så et lite silhouette bilde. Ikke mye advent- eller juleinspirert, men jeg syns det ble kult. Bakgrunnen er som nevnt tidligere mitt eget bilde, og så har jeg bare lagt effekt oppå.

Det neste som står på planen er Flax-adventskalenderen..og slik ble resultatet i dag.

Til slutt var det på tide å åpne dagens pakke – også denna sto søstersen for.

Det er hun som har nummerert alle pakkene, så jeg lurer på om hun hadde en liten plan..dagens innhold passa nemlig perfekt med den flotte kaffekoppen jeg fikk i hennes pakke i går.

Ha en superdupermegaflotters dag da alle sammen ❤️ CU L8R

5 kommentarer

Siste innlegg