ADVENTSKOZ – 5.desember

Gooood mårra og god mandag folkens.

Først av alt, det var ei som sendte meg melding om jeg kunne legge linken til adventskozen på TikTok øverst i innleggene,  så hun kan gå rett inn og se på åpning av kalenderene der uten å få de avslørt her først. Har faktisk ikke tenkt så langt, men selvfølgelig kan jeg det ❤️

Dagens adventskoz på TikTok finner du HER

I går kom den første julesnøen her.. ikke mer enn noen få cm, men for sånne som meg – ille nok, hehe. Det er visstnok blitt tøvær igjen i løpet av, for snøen på trappa mi var helt borte da jeg skulle ut og låne badet i mårres.

Men nok om snø og anna tull (sorry til alle dåkker vintermenneska), nå er det tid for dagens adventskoz.

Og som vanlig ble det skraping av Flax-adventskalenderen først…

Nope…null tannlege i dag heller 😜

Deretter ble det tid for pakkekalender’n, som i dag er søstersens verk.

Og seeeeeee hva som lå i dagens pakke.

WOHOO OG WIHIII si bærre æ 😍

Ha en riktig flottersfin mandag alle sammen ❤️

6 kommentarer
    1. For en søt og koselig kopp å få i kalendergave 🥰
      Her er det grønt på bakken som om sommeren, og det har jeg det helt greit med. Kan vente i 14 dager til, og så kan snøen komme å ligge til rett over nyttår. Så kan den smelte igjen…, med andre ord jeg er ikke noe vintermenneske. Håper du får en fortsatt fin mandag, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg