8 TIMERS ØKT

Kan ikke si annet enn at fy pokker så godt det var å komme hjem igjen i dag. Jeg har ikke hatt noe smerter etter operasjonen – men fikk med meg litt backup for å hjelpe meg med i natt, dersom jeg plutselig skulle få behov for noe sterkere enn paracet..

Har du ikke fått med deg hva som har foregått, kan du følge deler av dagen min gjennom først innlegget i mårres “Da var dagen endelig her“. Deretter hadde jeg litt “Tanker på veien” før jeg kom frem til sykehuset.. og deretter ei lita oppdatering da jeg var “Ferdiiiig

Ei happy, kaffedrikkende Helene i silhuett på skjermbrettet, hihi 😉

Og nå er jeg da hjemme igjen. Hele prosjektet tok bare 8 timer fra jeg og guttungen starta å kjøre fra Harstad i mårres, til vi var hjemme igjen – inkludert et stopp på matbutikken så guttungen kunne gå inn og handle litt ekstra “trøstemat” til meg for de nærmeste dagene.. Og det er faktisk helt innafor..for i utgangspunktet hadde de beregna ca. 6 timer bare på sykehuset – all inclusive.. og kjøringa tar minimum 3 timer t/r..
Men jeg er nå engang en “sprettball” som spretter ut av både narkoser og innpåslitne sykehussenger fortere enn fy..for der tar jeg den positive, mentale biten min i bruk 100%. Det finnes ikke en sky på min himmel fra det sekundet jeg går inn dørene når jeg skal opereres – og er den superhappy´e  utgaven av meg selv, som kan få til og med en godt etablert grinebiter til å trekke på smilebåndet av “wohooo´inga” mi..og dermed heales jeg som regel kjappere enn de fleste. Så da legen kom for å sjekke om det var “liv i mæ” – var jeg allerede i full vigør og hadde fått i meg både kaffe og mat.
“Jøsses så våken DU er da” var det første ho braut ut av seg – og 3 minutter etterpå, var jeg “løslatt” og kunne dra hjem igjen..litt over 2 timer før de hadde planlagt, som æ sa.. WOHOOOO 😍

Men selvfølgelig kjenner jeg nå at jeg er temmelig sliten, ja.. men på en god måte. Så jeg har benkra meg på sofa og skal nå innta den “trøstematen” guttungen kjøpte for meg tidligere…

Yeppz..elsker sånne der micro-mat-bokser som oppfordrer til å ta frem spisepinnene..og sååå litt brus for en gangs skyld… Solo Super 🤩

Og så har jeg funnet frem til hele bøtteballetten av Star Wars-filmer på Disney+ som jeg nå skal kose-mose meg med..

Har ikke hode til å sitte å konsentrere meg om blogglesing akkurat nå, for all den energien gikk med til å blogge dette innlegget.. og det håper jeg dere forstår. Men jeg lover at jeg skal prøve å oppdatere meg på svaring, lesing og kommentering enten seinere i kveld eller i mårra..

Så tuddeluuu & TTFN 🥰

9 kommentarer
    1. Så bra du tar frem stålkontrollen og kommer deg kjappere en kjappest…Så godt du er hjemme igjen..
      Kos deg og slapp av med godsakene og nyt kvelden og håper på en smertefri natt! ❤️ klemz….

      1. Ja når det kommer til enkelte ting, har jeg et u-utømmelig lager av positivitet og pågangsmot (trur æ treng å hente den energien frem når det kommer til andre sider av livet også 😉)
        Takker for det, og natta gikk helt strålende. Nå blir det bare sløving og “daffing” i noen dager fremover.
        Klemziklemz ❤

    2. Hei på deg. Håper du våknet opplagt og uten smerter. Godt det er overstått. Les blogg når du orker igjen. Ta deg tid til deg selv nå. Godbedringsklem fra meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg