DA VAR DAGEN ENDELIG HER

Ok folkens..YEZZ & JUHUUU.. da er dagen endelig her – og jeg og guttungen skal snart sette nesa mot Narvik sykehus, så jeg kan få den etterlengta korrigeringa av låret mitt som jeg har venta på i flere år.
Er vel unødvendig å si at jeg gleder meg sykt mye, da..hehe

Nå skulle jeg egentlig møte opp der klokke 8 i mårres..men så fikk jeg melding fra dem i går om at oppmøtetidspunktet var blitt flytta til 11. For så vidt greit, for da slapp jeg å slepe guttungen ut av sengklean klokka 5.30 på mårran.

Jeg har jo naturlig nok ikke fått lov til å spise etter klokka 24 i natt, så frokosten må jeg selvfølgelig skippe. MEN!! jeg kan drikke KAFFE frem til 2 timer før oppmøte – så nå sitter jeg her og super på min sårt tiltrengte kopp med mårrakaffe, og klar til å fylle ut skjemaet som skal tas med til timen.

Forresten…se så kult det blei når sola bestemte seg for å titte inn og se hva jeg holdt på med..
Æ tar det som et godt tegn, æ 😉

Veit jo selvfølgelig ikke hvordan dagen kommer til å bli – men får jeg mulighet til det, kommer det selvfølgelig litt oppdatering underveis 😊

Ha en flottersfin onsdag, nå da.

 

13 kommentarer

Siste innlegg