SNAKK OM NÆRINGSVETT

..sett sånn, da ble det et lite mini-innlegg i dag også, gitt =D

Etter innlegget i går, (som du kan lese om HER) kjørte jeg ikke så veldig mye lenger. Fikk kursa oss inn på Rv3 til Østerdalen, og stoppa vél 3 mil nord for Tynset og la oss til å sove i bilen. Det var utrulig godt å få slappe av etter en laaang dag meg kjøring, og jeg var kun våken et par ganger for å snu meg, fra rundt halv elleve i går kveld, til klokka var over 4.30 i mårres.
Så fortsatte ferden videre, med et lite stopp på Kirkenær for å mimre litt – og så bar det rett over til Sverige og var i Charlottenberg rundt kl.12.

Var bl.a innom Dollar Store – og plutselig roper søstersen lavmælt på meg, og peker på noe en 4-5 meter bortenfor..og da måtte jaggu le litt, for der satt det nemlig en liten søtnos av en fugl og spiste av en kjekspakke den tydeligvis hadde fått hull på =P
Jeg prøvde å snike meg litt innpå for å få et bilde – men da fløy han lenger vekk, og satt seg samme med pepperkakene i stedet..

Det var jammen litt av et skue – snakk om å ha næringsvett, hehe =D

Og nå er jeg og søstersen i Arvika i Sverige, og har kosta på oss hotellrom i et par dager..fant ut at det var på tide at vi skjemte bort oss selv litt 😉
Fikk spist oss middag rett etter at vi sjekka inn her, og tenk så heldig jeg var – de hadde vegetarmat..en nydelig Tikka Masala med quorn-biter i stedet for kylling <3

Jepp..det var egentlig alt for i dag..jeg er rimelig småsliten etter å ha kjørt ca.160 mil på halvannet døgn, i en viljesterk bil med mye motorstøy..så hvor mye futt det blir i meg resten av dagen, vet jeg ikke.

Og i mårra skal vi ut å surre og kose oss – og på lørdag drar vi og får henta gravsteinen før vi setter nesa nordover igjen. 
Så det blir fremdeles ikke mye livstegn fra meg her inne..men vit i alle fall at jeg LESER kommentarene dere skriver til meg, selv om jeg ikke har hatt ork til å svare..og jeg LESER faktisk gjennom store deler av innleggene deres, selv om jeg ikke kommenterer de =)

Ha en nydeligvakker kveld videre da, folkens – og ei riktig god natt etter hvert =D

 

#blogg #hverdagsblogg #oppdatering #tur #biltur #fugl #matmons #næringsvett #middag #vegetarmat 

15 kommentarer
    1. synes du er flink til å oppdatere oss :)) ja den lille fuglen hadde det godt der den koste seg med søte kjeks :))middagen såg foresten deilig ut ,spørs om ikke jeg må lage vegetar på søndag,før ei datter blir her og hun spiser bare vegetar :)kos dokke videre

    2. frodith: Jada – må jo det, hehe 😉 ..men denne gangen er det jo i “embets medfør” 😉 Og ja – jeg sover kjempegodt i bilen, jeg =D

    3. fruensvilje: Det var da godt å høre =) ..jaaa..den så ut til å ha det skikkelig trivelig, altså =) Javisst var middagen god – og ekstra godt å slippe å lage det selv. Takk for det =)

    4. Utrolig langt å kjøre, men men du liker det jo…Middagen så digg ut. Og bra med litt seng nå vel…og lille pipp ble god og mett 🙂

    5. solliv: Ja det er et stykke – men som du sier, jeg liker det..selv om jeg blir litt vél sliten etter sånne økter, hehe =) Oh ja, den var veeeldig god 😉 Joda – gleder meg til å legge meg nydusja i reine sengklær – og ikke minst å stå opp til hotell-frokost 😉 Ja jeg trur nok han ble riktig så mett, jeg..hihi =D

    6. Margrethe: Tusen takk for det =) Ja du har rett i det – jeg kunne jo nesten ha bodd permanent bak rattet, jeg..tji-hi 😉 Tusen takk – og klemmer i retur <3

    7. Så koselig å høre at dere har lagt dere på hotell..DET fortjener dere..litt god seng etter å ha ligget i bilen var nok ikke dumt…kos dere vider på tur! klem fra meg!

    8. dvergpinschere i mitt hjerte: Du skal ha så mange slags takk for det =) Og ja – gleder meg sykt til å legge meg i kveld..nydusjet i reine sengklær, i ei myk seng..sukk..og takk & go´natt, hehe =P Takker – det skal vi =) Klemz

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg