SÅNN VAR DET..uke #40

Titt-tei, folkens – da var enda ei uke over, og det er på tide med et lite sammendrag av den uka som gikk.
Linker som vanlig i titler, der jeg har blogga om hendelsen =)

UKAS HØYDEPUNKTTurene mine er høydepunkter i seg selv – men beste turen i uka som gikk, var den til Kollan =D

UKAS NEDTUR: Trur ikke jeg kan si at jeg har hatt noen spesielle nedturer i uka som gikk, akkurat..unntatt hodepine, da..hmmm..det er bra =D

UKAS UTFORDRING: Har slitt hele uka med ei sinnsvak hodepine – som nok stammer fra oppsamla stress de sist ukene..og det har vært ei utfordring å klare å fungere så normalt som mulig, tross det svineriet..

UKAS LUKSUS: Hjemmelaga pai & vaniljesaus til lørdagskos..DET er luksus, ja =)

UKAS UFORUTSETTE: ..å finne all den vill-bringebæra som jeg brukte i paien jeg nevnte over her..jeg mener – i oktober? =P

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdagsliv #mandag #uke #nyuke #oversikt #høydepunkt #nedtur #utfordring #luksus #uforutsett

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg