SÅNN VAR DET..uke #37

Heisann..da kommer det ei ny ukes-oppdatering fra meg. Ble jo ikke noe fra den uken før der – da jeg var på tur i Finnmark – men nå kommer i alle fall ei lita oppsummering på hva den siste uka har bydd på. 

Som vanlig er det linker i overskriftene, der jeg har blogga om hendelsene.. =)

UKAS HØYDEPUNKT: Opplevde jo mye flott på turen – men et sted jeg vil dra frem som et absolutt høydepunkt, er det vakre & ville fjellområdet man må kjøre til for å komme til Hamningberg i Finnmark <3

UKAS NEDTUR: Ingen tvil..at mora mi gikk bort på fredag..

UKAS UTFORDRING: Laga en liten video av små snutter jeg hadde filma på turen..og DET var litt av ei utfordring å få til, hehe =P

UKAS LUKSUS: Har egentlig ikke hatt spanderbuksa på for egen del denne uka..noe som faktisk er helt greit =)

UKAS UFORUTSETTE: Overrasket til og med meg selv, med å ta meg en fjelltur som jeg absolutt ikke hadde planlagt..tji-hi 😉

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdagsliv #mandag #uke #nyuke #oversikt #høydepunkt #nedtur #utfordring #luksus #uforutsett

7 kommentarer
    1. En litt opp å ned uke dette ja…Det triste, ble vel det du vil huske fra denne uken..Vet at denne uken også blir litt spesiell for deg! men håper du finner noe godt å gjøre også…Jeg skal ihvertfall tenke på deg… klem fra meg!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja man kan trygt kalle det en opp & ned-uke..men sånn er det bare av og til.. Og selv hvor tung denne nye uka blir, så skal jeg nok klare å få noe positivt ut av den også 🙂 Takker så mye for omtanken <3

    3. solliv: Takk så mye for det <3 Ja livet er tøft, det er sant..men det er jo også helt naturlig at mennesker - spesielt de eldre - gågår bort..så jeg holder på den tanken, da går det bra 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg