HVITVIN & THAIMAT

Da er kvelden kommet for denna gamla..rabarbrasyltetøyet er ferdig, og står til avkjøling..og jeg regner sterkt med at i mårra må jeg slenge i hop et brød eller noen rundstykker, så jeg får ferskt bakverk til syltetøyet 😉

Men nå er det som sagt kveld her. Var en liten tur innom butikken tidligere, da jeg kom fra øya – og innså alt da at jeg kom ikke til å gidde å lage meg noe middag i dag. Så jeg kjøpte meg en thai-rett for å varme i microen..har aldri smakt det der før – så det skal bli en interessant opplevelse..hehe =P


 

 


 

Ha en fortsatt trivelig kveld, da – og gikk du glipp av ett eller flere av innleggene mine tidligere i dag, finner du de her:

SYRIN I NORD
FROKOST PÅ TRAPPA
FOTOSHOOT MED KING BLAZE

HUSMOR-SYSLA

 

#blogg #hverdagsblogg #lørdag #helg #kveld #kveldskos #mat #varmmat #micromat #thaimat #vin #hvitvin

12 kommentarer
    1. Det smakte sikkert godt..og det så jo ut til å være mye kjøtt i den! var den god? Ha en god kveld og nyt vin og mat! eller ha en god natt…passer nok bedre nå ser jeg…hihih..klokka løper avsted…

    2. Hvorfor ikke? Thai-mat er godt det. Jeg er også veldig glad i indisk mat! Og hvitvin – eller rosevin, det er ikke å forakte på en lørdagskveld! 🙂

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja det smakte faktisk ganske bra..til å være sånn ferdigmat..så neste gang skal jeg prøve med den andre smaken de har =) Takker – nyter alt jeg kan, hehe 😉 Ha en riktig god natt du også =)

    4. karidansen: Joda – visst er det godt..de er bare at jeg hadde aldri prøvd sånn ferdig-variant før, bare til å varme i microen. Men det var veldig godt – både maten og vinen 😉 Og jeg liker også indisk =))

    5. annebe: Javisst er det det =)) Og maten var faktisk god den, til å være ferdigmat.. Nammmm…grilling er digg =D Ei riktig god natt til deg også =)

    6. Det så godt ut – greit med litt enkelt da! Jeg er vel en av de få som tør å si at Fjordland smaker ok, hihihihi…. nå har vi vært på skauen uten dekning noen dager, så jeg ligger litt etter…. <3

    7. Margrethe: Yupp..var veldig godt..og ingen ting i veien med Fjordland, da 😉 Den er nå grei – regner med du har kosa deg masse-masse uten dekning, hehe 😉 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg