HUSMOR-SYSLA

..joda..sjøl om jeg er aleina, kan jeg nå fleske til meg noe fornuftig til tider. Som i dag.. Da jeg dro fra søstersen, raska jeg med meg litt gressløk som skal i frysa..

Og så tok jeg også en del rabarbra..

Tok til sides noen stilker som skal få bli suppe i mårra..mens resten skal bli syltetøy.

Jeg liker rabarbra-syltetøyet brunt, så nå får det bare stå på ovnen og godgjøre seg 😉

I mellomtiden tror jeg det blir litt strikking og Netflix, hehe 😉

..restegarn blir kjapt ei ullbukse til gutte-babyen som tantepia mi venter <3

 

 

#blogg #hverdagsblogg #helg #lørdag #husmor #husmorarbeid #kjøkken #gressløk #rabarbra #syltetøy #rabarbrasyltetøy #husoghjem #hjemmelaget #strikking #håndarbeid #restegarn #babyklær

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg