YEZZZ…

Bare innom en liiiiten tur, for å si at YEZZZ..jeg er kommet meg frem til søsteren, og at alt står bra til – tross alt ☺️ Hodet har prøvd seg på å spinne ut av kontroll et par ganger, men etter ei god natts søvn, var det sååå mye enklere å klappe tak i nakken på meg selv, og si “KUTT UT FOR FARSKEN!!”…og tenk..æ hørte faktisk etter…imponerende 😁🤣

I alle fall..på grunn av at det regnet nesten konstant fra jeg starta å kjøre i mårres, valgte jeg å bare la det stå til, og prøve å kjøre mest mulig av den resterende turen under ett.

Det gikk ganske greit..starta litt før 6 i mårres, og var fremme på Risberget litt over kl. 15.00. Hadde tenkt å kjøre gjennom Trondheim og ta Østerdalen – men ombestemte meg i det jeg så ei avkjøring mot Tydal, og la heller veien om Røros og Trysil. En litt lengre tur, men du verden så vakkert..bare se 😍

Er ikke naturen bare helt rå??? ❤️

Nå er det strax sengetid for minien her (barnebarnet til søstersen) og så skal vi to bare nyte kvelden, sløve og bare skravle mainnskjit 😉

Ha en flottersfin kveld videre, alle sammen 😊

6 kommentarer
    1. O m g så flott det var der du kjørte – helt nydelige bilder! Godt du har kommet deg helt fram! Prøv å slappe av og tenke positive tanker – om det går! Mange gode klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg