YEPPZ, DET GIKK JO RETT TIL HE***TE

Sett sånn, da er det jaggu snart kveld her igjen. Den store planen min om å innhente litt energi til å få gjort litt fornuftige ting her i dag gikk – for å si det på godt nordnorsk – rett til Helvete!! Jeg har faktisk ikke gjort en pellemainnskjit i dag, unntatt å strikke og se på Gilmore Girls. Oh jah..så hengte jeg opp 3 bilder tidligere i dag. Det ene er faktisk et bilde jeg malte i den tida jeg bodde i den gule hytta ved havet – for de som husker det. Inspirasjonen til detta var vår..med ei lett blanding av vårens nye, friske farger og høstens gamle, visne løv. Jeg veit ikke…ser du vår her?

Men altså, for uten den kraftanstrengelsen jeg klarte å prestere ved overnevnte arbeidsstykke(r) har jeg da gjort null, nix & nada. Og med unntak av noen runder på verandaen for å få litt frisk luft i lungene har jeg faktisk ikke vært utenfor døra heller. Men tok et bilde av Dyrøya som også er posta på Instagram.

Så her er det enda en ting som joina de før nevnte fornuftige gjøremålene som gikk rett til…ja dere veit nå. Jeg har liksom vært så tøff i trynet at jeg signa opp på den der Strava-challengen.. men med denna farta får jeg X antall kilometer i minus – og må vel gå to døgn i strekk for å nå målet denna måneden, hehe.

Meeeen…i dag er i dag, og i mårra er i mårra. Og evig optimist som jeg er, er jeg SIKKER PÅ at i mårra blir alt så mye bedre.

Ha en flottersfin kveld alle sammen ❤️ TTFN 😉

7 kommentarer
    1. Jeg har ikke gjort så mye i dag jeg heller, bare en snartur ute for å fikse på en negl som ikke ble bra i går. Når det gjelder kunst å sånt, så er jeg en enkel sjel som er mest liker best malerier hvor jeg fysisk kan se hva det forestiller 🙈 Jeg har lasta ned Strava jeg også, men har ikke tatt den i bruk enda. Skal gjøre det når det ikke er så mye is på bakken. Ha en fortsatt fin kveld, klem 🤗

    2. Her gikk også planene rett til h….. Skulle være litt huslig etter hjemmekontor, men… Strikker genser og fant ut at jeg hadde glemt noen fellinger. (raglan)Tok opp ca 5 cm. Starta med ny frisk og etter noen omganger fant jeg ut at jeg hadde hoppet over en omgang så da må jeg ta opp igjen 🙈 Ønsker deg en fortsatt fin kveld 😊

    3. Det ble ikke mye aktiviteter her heller i dag gitt. Verken ute eller inne. Jeg går i minus på km på challengen jeg også. Satser på en bedre dag i morra 👍
      Bildet ditt var flott 😃
      Ha en god natt 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg