YEEEEY & WOHOHOOO

Yeppz…NÅ er Yours Truly happy, nå..for bilen ble ferdig i dag, og i mårra bærer det straka vegen til vestlandet igjen.

Jeg vurderte først å ta tog og buss sånn som jeg gjorde hit, men da ville jeg for det første enten være fremme i Voss litt over 4.30 i mårra tidlig – eller seint på kvelden..og begge alternativene betyr liten sjanse for buss til verkstedet, pluss at jeg ikke får med meg alt av ting som bl.a dieselvarmeren og  ei krydderhylle, samt hobbyting (les: maleting søstersen har “prakka på meg”❤️), og dermed må jeg kjøre ekstra tur tilbake hit for å hente resten. Og deeet fant jeg ut var både slitsomt og unødvendig, og fant en lurere måte å bruke de pengene på. Jeg melda en ekstremt snill vanlifer jeg er blitt kjent med via sosiale medier, som kommer hit å henter meg og kjører meg heilt frem med alt pikkpakk..og så får han de pengene i stedet – og jeg slipper stress og får et nytt bekjentskap.

Så yeeeey & wohohoo 😊 Ha en flottersfin kveld da, alle sammen – så kommer neste innlegg en eller annen gang i mårra, når jeg har fått parkert for kvelden.

Ble jammen en ny TikTok av detta, og den finner du HER

9 kommentarer

Siste innlegg