WOW-FAKTOR

God mårra alle sammen. Først av alt vil jeg be om unnskyldning for at jeg ikke har vært innom her på et døgn, og at jeg derfor ikke har svart på kommentarer som jeg nå ser er kommet inn. Dagen i går ble nemlig borte i det store dragsuget som kalles “tenkeboks”, men godt nytt – i dag føles endelig ting litt klarere.

Men nå til dagens første innlegg. Det begynte å blåse og regne litt i går, noe Yours Truly satte veldig pris på. Man veit jo at sånt vær tar kverken på snø og anna tull, så med store forhåpninger tok jeg et bilde rett utenfor verandaen seint i går ettermiddag og et nytt nå klokka 6 i mårres.. og SE for en forskjell på bare et halvt døgn. Det er wow-faktor spør du meg.

Og nå sitter jeg da her, godt inntulla i et pledd med vind i håret og mårrakaffen min innen rekkevidde. Dagen har starta bra, og det er en god følelse. Har ikke vært på TikTok enda, så link til dagens mårrabubbel kommer seinere.

Ha en riktig flottersfin onsdag alle sammen ❤️ CU L8R

6 kommentarer
    1. Forsvunnet masse snø her også, det er bare å glede seg over. Det andre var sjokk over å se konto i dag. Skattepengene var kommet inn. Det gledes. Fin morgen når penger ruller inn og snøen forsvinn. Nyt dagen. Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg