WOW..Æ KJEDE MÆ..

Yeppz, dessverre er jeg på et stadie der jeg kjeder gørra av meg. Jeg er rastløs, men trøtt som en dupp så jeg gidder ikke bevege meg en millimeter mer enn nødvendig.. derfor blir detta antagelig et av de korteste innleggene fra meg – ever!! Og akkurat nå sitter jeg og prøver fortvilt å holde meg våken, for til og med jeg skjønner at å legge seg klokka 7 på kvelden er et ekstremt dårlig trekk,hehe.

Så da nyter jeg litt lørdagskos..

..og prøver å holde varmen på et akseptabelt nivå før det etter hvert blir lov å legge seg.

Akk ja.. Litt “æ kjede mæ” jårr finn du også på TikTok ved å trykke HER

Og med det sier jeg takk for følge i dag ❤️ hvor jeg er parkert for natta får du vite i mårra, da jeg er rett og slett for trøtt & trasig til å gidde å gå ut og ta bilder i mørtna (for ja, æ har glemt å ta bilda mens det enda var lyst)

8 kommentarer
    1. Du trenger nok en god natts søvn, så er du nok klar for nye eventyr i morgen.🤩🥰
      Sov godt!🤗

    2. Kjedelig å kjede seg, men noen ganger er det bare sånn 😉 Jeg er jo D-menneske, så det er sjelden jeg blir trøtt så tidlig på kvelden. I kveld derimot har jeg glippet med øynene siden kl 18, men jeg har klart å holde meg våken å nå er kl 23:16. Håper du får en god natt, klems 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg