Visste DU dette?

Heisann i kveldinga folkens.. jeg er bare innom en snartur for å komme med litt info som jeg har funnet på nettet. De siste dagene har nemlig detta bildet dukka opp “over alt”, og da spesielt på fjæsboka. Bildet ble posta første gang så langt tilbake som i 2013.

Jeg måtte inn og google den paragrafen det er snakk om – og folkens – selv om dere kanskje er like LITE glad i syklister langs veien som breier seg som bare faen – så må jeg nok skuffe dere. Det er IKKE hold i den infoen der. Det er fullstendig lov for syklister å ligge flere i bredden – men det loven sier er at de må ta hensyn. Nå er jeg ikke heeelt enig i at alle syklister er så jævlig flinke til å gjøre sitt i situasjoner med bl.a forbikjøringer, men på den andre sida så finnes det jaggu nok av bilister også som oppfører seg idiotisk når de tar forbikjøringer.

Her er noen utklipp av den infoen jeg fant. Visste DU dette?

Joda… det kan faktisk lønne seg å være litt skeptisk til alt av info som blir delt på fjæsboka. Fordi om det er noe vi finner fornuftig og/eller støtter – betyr det ikke automatisk at infoen stemme.

Sånn.. da tar jeg kvelden her. Nattinatt folkens ❤ sov godt når den tid kommer.

3 kommentarer
    1. For meg har alltid det verste med våren vært syklister, hvert år har jeg bannet og sverget, det jeg fikk til svar da plutselig var: elsparkesykler 🐰

    2. Her er det av og til sykkelritt, eller bare trening. Irriterer vettet av meg men det har gått greit. Har sett den info men som sagt det stemmer ikke. Er så mye rart som deles.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg