VISDOMSORD TIL MÅRRAKAFFEN

Goood mårra alle sammen 😊 I dag våkna jeg ikke så ille gæli tidlig..6.45..og starta faktisk dagen med å ringe søstersen. Ikke fordi jeg er blitt rape, hakke gal og ringer folk i otta – men fordi hun trengte meg som ei ekstra vekkerklokke, for å være sikker på å nå en legetime.. Og jeg kjente at duuuuh kor æ savna ho og mårraskravlet vårres over ei bøtta kaffe eller to.. ❤️

Men i alle fall….
Jeg har et sånt fint, hjemmelaga bilde som jeg har hengende i stua mi – et sånt som gir litt gode tips om hva man bør gjøre for å ha det bra med seg selv.

Noen dager tar jeg meg tid til å lese gjennom alle 15 punktene….noen dager ignorerer jeg hele greia, fordi jeg har rett og slett ikke behov for å bli “belært”.. mens andre dager igjen fokuserer jeg bare på det første og beste punktet som øynene lander på, og tenker at det er en grunn for at jeg ble vist akkurat det punktet..

Og nå i mårres, da jeg tusla meg fra kaffetrakteren og bort til bordet for å nyte min første dose med koffein, følte jeg behovet for å stoppe opp og titte litt.. og blikket landet på punk nr. 7..
“Give up the luxury of criticism”..
Hmm…trur jaggu jeg trengte å høre den, for jeg HAR faktisk vært litt kritiserende i det siste.. både overfor meg selv og andre. Hvorfor?…han tygesen veit, men det er IKKE sånn jeg er – så takk for påminnelsen, sier bare jeg 😉

 

 

15 kommentarer

Siste innlegg