VERDEN I ET NYTT LYS

Ka kan æ si??? Morgener som den jeg hadde i dag, var perfekt ❤️ Og det hjalp en masse-masse på humøret, som var ganske BLARGH! etter “nederlaget” jeg skreiv om i forrige innlegg.
Jeg har null idé om hva det heter akkurat der jeg parkerte i mørtna i går kveld..det øse-pøse-regna hele tida, og jeg trur jeg satt nærmere en time fremme i bilen, før jeg så det likt å rase ut og de få metrene rundt bilen og inn i sovealkoven. Bare for å måtte klaske meg sjøl i panna – kronidiot!! Du sku jo på do, joooo…
Jaja..må man, så må man – men endelig, etter noe som antagelig var et morsomt syn for de øvre & nedre makter, der jeg gjorde unna kveldstoalettet i fortfilm, kom jeg meg i alle fall inn under dyna til slutt. Hadde det jo egentlig veldig koselig, da..

Og den positive siden av regnet som tromma på taket? – yeppz, ho gamla sovna som en stein 😉
Og tenke seg til, når jeg våkna i mårres var det ikke antydning til regn.. Men derimot vind..maaaasse vind.. Oh lykke – DET lika ho Helene ❤️ Jeg lå lenge å bare lytta, med et salig glis i trynet, og kjente hvordan bilen duva att og frem. Men til slutt måtte jeg opp – og ble utrulig positivt overraska over synet som møtte meg på utsida.

Trur jaggu æ må parkere i bekmørket fleire ganga, når det e sånne her hyggelige overraskelsa i vente 😉
Så jeg rigga meg til og laga meg en solid frokost..

..og rakk faktisk å bli ferdig med hele mårrakosen før det begynte å regne igjen..

Men såååå var det veien videre, da. Det gnæg mæ så innmari, innerst inni ei mangefarga sjæl at æ måtte gjøre vendereis!!! ..og jeg har IKKE, under noen omstendigheter lyst til å dra hjem. Med andre ord, tilbake i tenkeboksen – mens jeg surrer litt videre..og koser meg med litt kreative-idéa-påfyll, og vurdere verden i et nytt lys ei stund 🤔😉

 

8 kommentarer
    1. Jeg er ikke spesielt glad i regnvær, men å ligge under dyna å høre det tromme på tak eller vannbrett er veldig koselig 😉 For en flott utsikt å våkne til da. Her i Oslo skinner solen fra en knallblå himmel 🌞

    2. Det må jeg si var godt landa for natta – der var det skikkelig fint! Og tipptopp frokost også! God tur videre (som jeg nå vet hvor gikk, siden jeg leser innlegga i baklengs rekkefølge….)! Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg