VENTER PÅ REGNET

Veit ikke helt hva som skjedde her..men jeg var nok mer trøtt enn jeg trudde i går – for da jeg la meg, ble jeg faktisk ikke liggende å vri meg i timevis (les: scrolle på Tiktok, hehe) ..men sovna jaggu nesten med én gang lukka gluggene..og sov faktisk til 7.30 i mårres.. Wohoooo

Så i dag er jeg nesten på hyper-stadiet uthvilt..og starta dagen med å fjerne den lampa med alle fargene på fra bordpynten min, og sette ut noe anna dall..

..og så plasserte jeg skrotten i bordenden, med et solid grep rundt koppen med mårrakaffe for å vente på regnet..
For først “lovde” ei venninne meg mildvær & regn i dag..og når så YR – som jeg ser på som stabilt ustabil – også hengte seg på lasset – ja, da satser jeg på at jeg FÅR regn nå, så litt av den forgrømmade snøen kan synke sammen..

Og når man snakker om regn.. Liker du regn? Det gjør da jeg – selv om vinterregn ikke er fullt så koselig..for når det regner, er det ekstra enkelt å danse barfot og være lykkelig.. derfor passa denne koppen som jeg en gang fikk av hu “værmeldings-venninna” mi så perfekt ❤️

Yeppz..så nu sitt æ her å slurpe mårrakaffe og venter på regnet

Ha en riktig flottersfin dag alle sammen ❤️

20 kommentarer
    1. Flott å komme til siden din i dag, for første gang.
      Med de flotte fjella. – Hvor er det? 🙂
      Og den flotte koppen.
      Det minner meg om at noe av det friskeste jeg vet, – det er å sykle i øs pøs regnvær.
      Det er oppkvikkende, det er som tanker og sinn åpnes mer.
      Kanskje jeg også bør prøve å danse i regnet, selv om jeg ikke kan danse 🙂
      Ha en flott dag!

      1. Tusen takk for at du stakk innom..sååå koselig 😊 Fjella er i nord-Norge..sitter på toppen av Årbostadtinden på Andørja..og brua du ser nedi der, er Mjøsundbrua.
        Ja regn er hærlig – og du burde absolutt prøve..i mitt hode er det ikke noe som heter “kan ikke danse”..man gir uttrykk for lykkefølelse gjennom bevegelse 😉
        En riktig flott dag til deg også 😊

        1. Kanskje du er derfra?
          Flott område.
          Husker jeg var på jobboppdrag på Ibestad, og innom Gratangen. Lenge siden – med ferge – tror det var før bruene kom(?) Husker de flotte fjella fra midtnattstur med MC ved Grovfjord, og fra Harstad.
          Sier til de som ikke har vært der nord: Tur dit anbefales.
          Håper det blir tur igjen, kanskje Årbostadtinden. Har også lyst til å se Senja igjen.

          1. Javisst er jeg det…ækte Andørjaværing 😊 Og så morsomt at du faktisk har vært rundt der, og veit hvilke steder det er jeg snakker om 😊 Og Årbostadtinden er virkelig å anbefale 😉

            1. Er jeg for gammel??? 🙂
              Men jeg er jo litt sprek.
              Jeg slutter å bade – hvis jeg fryser fast i isen.
              Jeg klarer nesten å stå, etter salto på trampolina.

              Men er dette en hard tur opp til Årbostadtinden?
              Må skryte av en ting til: Jeg var på sjøslag med Seilskuta Anna Rogde i supert vær i april, med alle flotte fjella rundt. Det var helt uforglemmelig.
              Harstadværingene var fantastiske til å lage flotte arrangementer for oss i VVS-foreningen.
              Så flott at du er ækte Andørjaværing. Naturen og menneskene er fantastiske der nord.

              Ha en god tur, – der du går i dag, –
              eller en annen dag 🙂

              1. Jeg tenker at man er aldri for gammel 😊 Selvfølgelig er det enkelte litt krevende partier, men er du ellers ganske sprek – som du tydeligvis er – og har litt kondisjon og gjerne gått i fjellet fra før, er den helt overkommelig 😊 Så morsomt da, at du har vært med Anna Rogde også.
                Får si tusen takk på vegne av oss nordlændinga 😊

    2. Jeg kan sende til deg. Jeg har mye her:) Ja, danse i regnet…jeg har vel badet og lekte i regnet da jeg var barn på Filippinene:)

    3. Om jeg fikk velge, så ville jeg nok helst våkne til at regnet dryppet på vannbrettet enn snøen som laver ned i store mengder. Godt å få sove ut, og kjenne at kroppen fungerer ordentlig.

      Ha en fortsatt fin tirsdag, klem 🥰

    4. her har det regnet i hele dag og vi skal ha det vått i en uke fremover,liker det ikke nei for jeg ble våt gjennom regndressen min ,så jeg må se meg om etter et nytt tett sett ,da kan jeg kanskje like regnet litt bedre

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg