VENNINNELØRDAG

I går hadde jeg en superkoselig dag sammen med go’venninna mi. Vi hadde avtalt at jeg skulle komme bortover og fixe noen gardiner for henne når hun sto opp – men det ble liiiitt endring i den planen, så hun kom først å henta meg for en liten tur på et kjøpesenter. Hun hadde en del ærend hun skulle få unnagjort – blant annet å kjøpe sytråd – og jeg tenkte meg da en kjapp tur innom Normal for å kjøpe en lypsyl…men så oppdaga jeg at de hadde disse sukkerfrie kjeksene som er sååå gode

..så da ble det en pakke av hver av de også..under flaggfanen: “Ei sukkerfri Helene i 2022”.. Okey..av og til trenger man å “lyge” litt for sæ sjøl – for aldri i verden at æ kommer til å gå for totalt sukkerfritt..til det er æ ALT for glad i sorten 🤣

Når vi så var ferdig med planlagte – og uplanlagte innkjøp, surra vi oss bortover til henne, så jeg kunne begynne å fixe de nye gardinene hennes, mens hun rydda vekk siste rest av jul og tørka støv. Nå var det ikke mye å fixe da…de skulle bare legges opp litt..

..men gårsdagen ble en sånn der himla rar dag, der alt gikk på halv åtte..som at jeg plagdes med symaskinen, det ble plutselig fritt for tråd, ting gikk i dørken – og så var det jaggu sneket seg med ei garding som var kortere enn de andre..
Men med mye latter og godt humør, kom vi til slutt i i mål – og det som tidligere på dagen var julerødt..

..ble før dagen var omme nesten ei heilt ny stue.. Så nå er det bare for tøtta å få fylt på med litt farge her og der i form av puter, pledd, duker og lys – og jeg gleder meg sååå til å se det ferdige resultatet.

 

6 kommentarer
    1. Det blei flott med nye gardiner – heldige venninna di som får hjelp av deg! De kjeksene spiser jeg også – de er jo knallgode! Jeg prøver å unngå så mye sukker som mulig……….. det er sikkert lurt! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg