VENNER FOR LIVET

I dag har jeg tilbrakt mange timer sammen med go´venninna mi.. og med tanke på at vi har vært venner siden vi var hhv. 10 & 11 år – og vi nå er passert midten av 50-årene, tenker jeg at jo – vi er venner for livet.
Og i dag ble det en utrulig koselig venninnedag på oss. Først på ski i samme løypa som jeg gikk i går.

Var ikke riktig like kaldt i dag da, heldigvis..men til gjengjeld klarte jeg å ramle på rævva sånn ca 10 meter før vi var nede på parkeringa igjen, hehe. Ikke at det gjør noe at jeg datt, men siden jeg plages med at det ene kneet låser seg når jeg får det i feil vinkel, hadde jeg ikke nubbesjanse til å komme meg opp i stående stilling igjen – så det endte opp med at venninna måtte komme meg til unnsetning og hjelpe meg å løse ut skiene fra skoene. Låsen var nemlig så sabla treg at jeg ikke til å gjøre det sjøl i liggende stilling selv om jeg hadde stavene til hjelp. Men skitt au, vi fikk meg “frakobla” de derre bordplankene, og så surra vi oss tilbake til henne sånn at hun kunne parker sin bil og lage seg matpakke før vi dro ut igjen i min bil og fant oss ei fjæra der vi tente bål og kosa oss.

Når jeg tenker meg om er det jo egentlig ganske kjekt med vinter og sny, for da slipper jeg å tenke på vann til kaffen.

Stekte brødskiver med brunost…nammm.

Nå ble det ikke mer enn en times tid på oss der ved bålet, for selv om det i grader ikke var mer enn et par, tre minus, var det en svinkald vind som gjorde at vi valgte å dra igjen ikke så veldig lenge etter at vi hadde fått i oss mat og drikke. Men superkoselig, ja det var det absolutt.

Nå blir det sløving på sofa resten av dagen, for jeg kjenner at det kneet mitt bør få litt hvile.

Ha en riktig flottersfin dag videre alle sammen ❤️ CU L8R

4 kommentarer
    1. du er heldige som har ei venninne for livet ,jeg har hatt venninner jeg også som har betydd mye for meg ,desverre er 4 døde av slag og kreft i svært ung alder ,etter det har jeg ikke fått ei god og fast venninne jeg kan stole 100 % på.
      Kjekt dere fikk en koselig dag sammen ,må ikke være hele dagen for att det skal være vellykket

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg