VEGISTERKAKERm/ CHILIMAKARONI

I dag er første dagen på lenge at jeg har orka å lage meg middag. Jeg kan ikke kjøpe middager til fullpris, og har vært på evig klappjakt i billigdiskene her nede for å finne noe som går ant å lage til varmmat. Og i dag fant jeg vegisterkaker på salg til 24 kroner – mot normalt ca 60.

Det er vegetar-varianten av medisterkaker, og jeg har i alle fall 3 middager av en sånn pakke. Makaroni og agurk hadde jeg hjemme, og når jeg kokte makaronien i litt pulver fra en chili bolognese sauspakke jeg hadde liggende, så ble det reine festmåltidet i dag.

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg