VARM LUNSJ & “SESONGSTART”

God langt på dag folkens. Akkurat nå har jeg hatt meg en enkel men varm og god lunsj. Rett i koppen-tomatsuppe og steinovnsbakt baguette med skinkeost. Nydelig godt og med ekstra proteiner.

Det har jo snødd litt her i det siste – ikke mye, men nok til at jeg i dag bestemte meg for at nå er det “sesongstart” for snømåkinga. Er jo like greit å få vekk mest mulig av svineriet før det kommer en masse mer dalende ned. Jeg har en avtale med husvert at jeg skal være behjelpelig med å måke foran inngangen deres i tillegg til mitt eget, så etter frokost i dag hyra jeg på meg, dura ut og henta skufla og “fræsa” ivei på min måte. Jeg liker nemlig å bruke rå muskelkraft.

Jeg var ute en god timed tid, og da hadde jeg måka både det som var forventa av meg + litt til.. og så endte det opp med at jeg (etter å ha snakka med husverten) måka en liten gangvei for henne rundt huset også.

Jeg syns nemlig det var så sabla deilig å være ute, og jeg liker jo snømåking når det ikke snør igjen etter hvert som jeg fjerner den.

Yeppz, en god start på sesongen detta tenker jeg.

6 kommentarer
    1. Ja, du liker å være ute – og det er jo deilig å få måka vekk den fæææææle snøen, hihi…. 🙂 Rett i koppen-tomatsuppe er veldig godt altså! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg