VALGETS KVAL

Midt i sommersløvheta mi og gå-sakte-aksjon-tendenser på bloggen, fant jeg ut at jeg skulle hive meg på ei lita utfordring igjen. Medblogger Utifriluft har jo ei ny utfordring til oss hver fredag, og selv om jeg vanligvis er veldig glad i disse utfordringene skippa jeg den som var forrige helg. Men NÅ tenkte jeg da at jeg skulle hive meg med, og som utfordringa går ut på ble det virkelig VALGETS KVAL altså.

For ikke nok med at vi må velge mellom 3 ulike spørsmål – vi må jaggu velge mellom to alternativer på hvert spørsmål – altså hele 6 alternativer. Hjelpes altså!!
Bare se her:
STRAND eller FJELL?
MORGEN eller KVELD?
BIL eller BÅT?

Vel..nå veit jeg jo at jeg definitiv ville valgt FJELL fra første, MORGEN fra andre og BIL på tredje.. men sånn egentlig var det ikke SÅ vanskelig om jeg fikk velge bare ett alternativ – det ble selvfølgelig FJELL.
Der er jeg hundre prosent fri og i harmoni med meg sjøl.

Sjøl om jeg definitiv liker tanken på BILEN på et FJELL tidlig en MORGEN, hihi.

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg