VAKKER MÅRRA

I natt har det vært temmelig kaldt her hos søstersen. Sjekka rundt 3 i natt, da var det 16 blå, og akkurat nå er det -15. Men fyttikatta så vakkert det er når alt rundt en er frosset og sola er på tur opp og farger verden i rødoransje og lilla.

Og apropos frosset..hehe..nå er vannet mitt frosset igjen. Jeg hadde kupévarmeren på et lite lunk i natt i nærheta av senga, nettopp fordi det var så sabla kaldt ute. Det jeg ikke tenke på var at sjøl om jeg har varme på midt i rommet (i høyden) blir det likevel svinkaldt på gulvnivå. Da jeg sto opp var det -3 inne, og som sagt var vannet frosset. Samt melka og safta. Men skitt au, kaffevann henta jeg fra søstersen og det andre tiner etter hvert. Nå har jeg nemlig trødd i gang dieselvarmeren ei stund.

Ha en flottersfin og magisk lørdag alle sammen ❤️ CU L8R

Det siste mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER

4 kommentarer
    1. Svinkaldt, men AKK så vakkert!🤩🌞👌🏻
      Enda godt du er hos søsteren din når vannet er frosset.🥶❄️
      Ha en nydelig lørdag!😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg