UTFORDRING

Goood mårre-mårraaa folkens 😊 Jeg er jo ikke akkurat superaktiv inne her på bloggen om dagene – jeg bare rett og slett rekker ikke over alt, og camper´n  er definitivt pri 1.. sånn er det bare.
Men jeg har fått med meg at den godeste Bunny heiv ut ei lita, morsom utfordring litt tidligere – om å fortelle litt om seg selv.. så i dag starter jeg dagen med å ta den utfordringa. Bunnys svar kan du lese HER

Og her er litt om mæ:

💐Ekteskap: 1
💔 Skilsmisser: 1
💍 Forlovelser: 1
🍼 Barn: 1💙
👵 Barnebarn: 0
🐩 Husdyr: ..pr i dag, ingen dessverre – men har “bestandig” hatt dyr ellers.. katter, hunder, kaniner.. teller fugler og akvariefisker?
🚑 Operasjoner: Jepp, i allefall 7.som jeg kommer på i farta..
✒ Tatoveringer: Eeeh.. litt usikker på hva jeg skal svare der..har bl.a langt over 20 øyenstikkere, men noen av de er tatt 2 eller 3 sammen.. og ellers et par rariteter hist og her..
💎 Piercinger: Nope, kun flere hull i hvert øre.
🔫 Skutt med pistol: Ja
✋ Sluttet i en jobb: Ja
📺 Noen gang vært på tv: Ja – et par ganger – men jeg var IKKE den som var i fokus.. kan vel heller kalle det for ei sånn linselus?? 🤪
🌅 Vært på en øy: Yepp..haugevis.. født på ei, bor pr i dag på ei anna..
🦌 Kjørt på ett rådyr: Nei heldigvis ikke.. Men har dessverre hatt et ublidt møte med en elg..som heldigvis endte godt for både elgen og meg.
😥 Grått over noen: Joda, det har vel skjedd..
❤ Blitt forelsket: Jau..
😪 Sett noen dø: Nei ikke selve dødsøyeblikket.
🇺🇸 Vært i USA: Yepp
🚑 Kjørt i ambulanse: Ja flere ganger enn jeg gidder å tenke på..både for min egen del og som følge sammen med andre.
🎤 Sunget karaoke: Huff… ja.. hehe
🏂 Kjørt utfor/slalom: Nei.. det kan man IKKE kalle det – mer “hylende og skrikende rett frem og delvis kollisjon med et tre” passer bedre…
🎿 Kjørt på vannski: Nei – ikke enda..
❄ Gått på skøyter: Har i alle fall gjort et tappert forsøk – uten særlig hell.
🏄 Har surfet: Nix..og trur ikke talentet for det ligger i meg.
🚲 Kjørt mc: Nei definitivt ikke..
🐴 Ridd på en hest: Yepp.. og datt av så jeg ble hengende etter ett bein under..
😵 Nesten dødd: Ja.
💪 Trent på treningssenter: Åh jada – i årevis, faktisk.
🚔 Kjørt i baksetet av en politibil: Nei – den har jeg klart å snike meg unna, hehe.

Jaja.. da lærte du kanskje noe nytt om meg i dag 😉

12 kommentarer

Siste innlegg