UTFORDRING TATT

Okey…jeg bare MÅTTE ta denne utfordringa også, som medblogger Bunny kom med i det innlegget HER om å poste 20 favoritt-ting på bloggen. Er jo en veldig grei måte å bli bedre kjent med de bloggerene som tar utfordringa, så hiv dæ med 😉

Favorittperson: Guttungen – uten tvil 💙

Favorittdyr: Kattoghund 😁(er like glad i begge deler)

Favorittartist: Akkurat nå: Jon Henrik Fjällgren.

Favorittalbum: Har ingen ide…🤔

Favorittsang: Akkurat nå: Mountain Dance m/ Jon Henrik Fjällgren.

Favorittblomst: Bukkeblad

Favorittfarge: Grønn (akkurat nå i alle fall)

Favorittskuespiller: Her blir det to: Bruce Willis & Nicolas Cage

Favorittfilm: Aner ikke.. men har sett Armageddon en zillion ganger.

Favorittserie: Varierer veldig etter humøret, men har sett Buffy the Vampire Slayer OG Charmed flere ganger enn jeg kan telle..

Favorittby: Hmmm…ble ganske glad i Sarpsborg da jeg bodde der, men ellers er jeg (utrulig nok) veldig glad i London.

Favorittland: Norge.

Favorittblogg: Har ingen favoritt da alle jeg følger er bra på hvert sitt område.

Favorittdrikke: Her blir det to.. Svart kaffe og hvit Monster.

Favorittmat: Stekt lungemos & kokt potet

Favorittpålegg: 🤔Egg..

Favorittsjokolade: Alle som ikke inneholder gelé eller syltetøy 😁

Favorittaktivitet: Her føler jeg behovet for å si to ting. Kjøre bil og være ute i naturen.

Favorittparfyme: Bruker ikke det så ofte, men skal jeg velge én, blir det Musk Oil fra Alyssa Ashley.

Favorittkaninblogger: …I refuuuuuse to answer 😜

 

13 kommentarer

Siste innlegg